HTML

ATD PC-1028 touchscreen netbook

................... 99 990 FT ............................... Megjelent a piacon az ATD netbook érintőképernyős forgatható kijezős hordozható számitógépe atd pc-1028 - nekem van - és megosztom a tapasztalatokat , valamint support!------------------------------- 10.2” LED érintő képernyő, - 1024x600 felbontás,90°/180°forgatható kijelző,„Kézírás funkció”,Hordozható szuper vékony kivitel,Zongora lakk-fekete megjelenés,Beépített webkamera 1.3 MP, Intel Atom N270 processzor,160GB HD, 1 GB memoria, Magyar nyelvű billentyűzet, WI-FI, 1.35KG(akkumulátorral), Operációs rendszer: Windows 7 Demo verzió

Utolsó kommentek

  • Attila232: Üdv A drivereket fel tudnátok tölteni valami új helyre? Mert az oldalon lévő linkek nem működnek (... (2018.08.25. 17:03) Kérdések és válaszok
  • Benya Zsolt: Szia! Nem tudom megvan e még az ATD PC-1028-asod? Nemrég az enyémnek teljesen felpúposodott az aks... (2015.11.15. 19:09) Kérdések és válaszok
  • Aquilani888: @N.Z.1977: Üdv, megvan még az ATD PC-1028-asom. Megadom az e-mail címem és akkor fel tudjuk venni... (2015.08.07. 09:32) Kérdések és válaszok
  • N.Z.1977: @Aquilani888: Keresek eladó ATD PC-1028 -ast. (2015.07.30. 12:46) Kérdések és válaszok
  • Knive: Üdv Milyen módon tudom elérni az alaplapi elemet? Válaszokat előre is köszönöm! Üdv! (2012.10.12. 20:43) Kérdések és válaszok
  • Utolsó 20

Közösség

Szavazás

Linkblog

Kérdések és válaszok

atdpc1028 2010.02.08. 11:50

Szeretnénk megkérni minden blog-használót, segítsen abban, hogy a felmerülő kérédeket és válaszokat ezentúl lehetőség szerint itt tegyék fel, illetve itt válaszolják meg annak érdekében, hogy egy helyen legyen megtalálható minden felmerülő probléma, kérdés, illetve azok megoldása.

Címkék: és kérdések válaszok

82 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://atdpc1028.blog.hu/api/trackback/id/tr321738838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

atd_owner 2010.02.08. 13:01:13

Az ATD-től is itt lehet majd kérdezni? És kapunk is rá választ?
Csak egy ötlet: lehetne egy "rendes" fórumot is nyitni a készüléknek (nem ilyen blog alatti vmit). Ahol kategóriákban (pl. hardver, szoftver, wifi, support, stb.) lehetne topikokat nyitni. Az egy jól struktúrált vmi lenne, amiben jól is lehetne keresni. Ilyen ingyenes fórum(motor) számos van az interneten.

uukk 2010.02.08. 23:20:17

Szerintem bőven elég egyelőre ez is, amíg mint látod, nincsen akkora igény arra hogy az ATD pc1028 hivatalos oldala jobban jelen legyen online.
de ez csak szerintem

atd_owner 2010.02.09. 00:03:49

@uukk:
Kicsit OFF. Hát ezzel nem értek egyet. Egy jó fórum, ami pörög felér egy közepes marketinggel. A fórum kvázi ingyen van (nem kerül többe, mint ez), a marketing az egy k. drága dolog. És egy olyan termék, amire van jó (online) support az a termék szerintem manapság sokkal jobban fogy, mint amire semmi nincs. Sok magyar cég még manapság is lenézi az internetet, pedig sok területen nagyon sokat hozzárakhat egy sikeres üzlethez. Sőt többet mondok: az sem mindegy, hogy pl. hogy néz ki egy honlap. Egy jó, kreatív honlap sokkal több ügyfelet hozhat, mint egy egyszerű, semmitmondó.

uukk 2010.02.09. 13:33:00

@atd_owner: teljesen egyetértek veled, inkább csak azt kérdőjelezem meg, hogy tényleg pörögne-e a fórum, mivel nem lenne nagy látogatottsága szerintem, és emiatt nem lenne pörgős. Ez a blog egy köztes megoldás.

atdpc1028 2010.02.10. 09:26:56

@atd_owner: Sziasztok,
Lehet kérdezni is, természetesen és próbáljuk megválaszolni, de egymástól lehet hamarabb segítséget kaptok. Amint kicsit többen leszünk , majd lesz " fórumtalálkozó" is.
Hivatalos oldal jelenleg építés alatt, ott lesz hivatalos fórum is. Ez a blog egy köztes megoldás, de szerintem nagyon jól működik - talán személyesebb is mint egy "hivatalos" Fórum. Mivel ide akár mindent fel lehet pakolni. Sőt ha akartok akár egy cikket, összefoglaló tesztet is írhattok, ami külön bejegyzés alatt megjelenhetne !
Várom ötleteiteket.
Üdv: NaviGO

atd_owner 2010.02.10. 09:45:21

@atdpc1028: Szuper! :) Akkor idemásolom amit korábban írtam, nincs kedvem újraírni. :)

Nekem nincs skype-om, így az ATD-től ezúton kérdeznék 1-2 dolgot, ami vszínűleg másokat is érdekel:
1. A gép ventilátora folyamatosan megy és elég hangosan zúg is (főleg egy másik normál méretű notebook mellett hallható), pedig sokszor nincs is rá szükség (külső programmal mérve a gép belső hőmérséklete ~30fok körül van egy meleg szobában is) és ahogy hallom, nem is szabályozza a venti sebességét . Pedig jó lenne, egyrészt, hogy feleslegesen ne zúgjon (csak akkor ha tényleg muszáj), másrészt feleslegesen fogyaszt főleg akkus használat során.
A kérdés: van valami módja annak, hogy a ventilátor fordulatszabályozása a gép hőmérsékletének megfelelően szabályozott legyen? Néhány BIOS-ban (az Insyde biosokban is más gépeken) van egy 'Fan always on' (vagy vmi hasonló) opció. Mintha itt is ez lenne bekapcsolva, bár ez a bios setupban nem álltható. Lehetséges, hogy ez a probléma mondjuk egy bios upgrade, vagy hasonló keretében megoldásra kerül a közeljövőben?
2. Van az EventService progi, amely mutatja a hangerő módosítást és a wifi ki/be kapcsolát a képernyőn. Jó lenne, ha a kamera ki/be kapcsolást is mutatná, ill. a fényerő változtatást is. Mondjuk a hangerő változtatással is gond van (legalábbis nálam), ugyanis nem a fő hangerőt változtatja az Fn+F3,F4,F5 kombináció, hanem ha telepítve van az Eventservice, akkor az telepít egy audió eszközt és annak változtatja a hangerejét az Fn-es bill. kombináció, ami pont semmit nem ér (ez megfigyelhető a sound mixer kinyitásával). Lehetséges, hogy ez az EventService alkalmazás frissítve lesz, ill. a meglévő hiba javításra kerül?
3. Már most lehet-e, vagy a későbbiekben lehet-e majd nagyobb kapacítású akksit a géphez venni? A Lenovom akksija méretre elég hasonló, és az ~50W teljesítményű, így gondolom ebbe a méretbe az ATD-hez is lehetne nagyobb akksit rakni kitolva ezzel az akkus időt.

Személy szerint a fentiek közül a venti szabályzásának megoldása lenne nekem a legfontosabb.
Az észrevételeket eltekintve a kis géppel teljesen elégedett vagyok. Nagyon jól összerakott darab, az LCD képe sokkal jobb, mint a Lenovo nagy gépemnek, pedig az jóvál drágább darab. Nagyon egyben van a kis gép, minden kollegám jön és csodájára jár (az is akinek márkás, ilyen kifordíthatós tabletje van 5x ekkora áron) és megtapogatja. A W7 nagyon jól fut rajta, a hardver gyártóknál mindenhez megtaláltam a legutolsó meghajtóprogramot. Nagyon tetszik,hogy a tapipad multitouch-os, bár azt szokni kell még.

Szimpatikus, hogy a forgalmazó (kvázi gyártó) fenntart egy ilyen fórumot. Úgy gondolom, hogy a gép megítélését, sikerét ez, ill. a támogatás mértéke nagyban fogja befoláysolni.

bexy (törölt) 2010.02.12. 16:59:00

Sziasztok.

A wlan-t rájöttem hogy lehet működésre bírni... de azt nem értem ha lekapcsolom a gépet és nem hibernálom akkor a piszok újból kéri az engedélyezést...(eszközök és nyomtatók/802.11 n WLAN/tulajdonságok/hardver/802.11 USB.../tulajdonságok/beállítások módosítása/speciális/rádió-ki-bekapcsolása/érték/engedélyezés) valakinek valami ötlet hogy hogyan lehetne ezt kiküszöbölni és nemkéne minden leállításnál megcsinálni?
A másik dolog pedig a kézírás- felismerő : hogyan tudom magyarul betanítani a kézírásomra? (az angollal kiválóan működik)
Tudtok esetleg ilyen kissebb játékokat rá amiben hasznát tudom venni az érintőkijelzőnek mint PL: crayon phisic deluxe, machinarium... vagy ilyesmik... Mégis unaloműzőnek...
Előre is köszi a válaszokat...

DyD 2010.02.13. 20:10:07

sziasztok!
sajnos én eléggé analfabéta vagyok a gépekhez....és nem igazán tudom a kamerát beüzemelni...tudna nekem segíteni valaki?

vmishi 2010.02.15. 20:05:56

Miért Te igen?
Elnézést, de nem bírom ki, basszus ajánlasz valamit, feltételezem, hogy neked is van egy atd pc 1028-ad és nem írod le neked működik vagy sem.
Persze én letöltöttem, kipróbáltam, minden hőmérsékletet mutat de a ventilátort nem kezeli, ezt Te nem tudtad megcsinálni mielőtt ajánlod nekünk?
Ez volna a támogatás?
Még egyszer elnézést, de én nem így képzeltem el a támogatást! Azt megtehetnéd, hogy valamit kipróbálsz mielőtt ajánlod és véleményezed is előtte!
Vagy én vagyok béna a progival vagy túl nagyok az elvárásaim?

atdpc1028 2010.02.15. 21:53:27

@vmishi: Szia, Bocs, túl lelkes és gyors voltam, , találtam ezt a progit és ajánlottam,
most probálom...
Fő az együttműködés

vmishi 2010.02.15. 21:57:28

Én ismerem régebről a progit (régen még asztalin használtam is), letöltöttem (10 másodperc), felraktam (még 1x 10 mp) elindítottam és nem talál venti kezelést :( Hőmérsékletet mutat, de ennyi. Használhatatlan nekünk atd-éseknek.

A többi kérdésre kapunk valaha választ?
1. nagyobb aksi
2. szivargyújtó töltő

Ilyen jó kis gép, hogy hogy csak Magyarországon van? Ezzel le lehetne rohanni fél európát :) Le fogtok késni!
Kerestem róla adatot a "nagy világban" de sehol semmi csak magyar oldalak :(
Aksi adatait is bemásolva kerestem, mert nem hiszem hogy ezt csak erre az egy gépre csinálták, biztos van még valamibe ilyen vagy nagyobb kapacitású (gondolom(tam) én), de ezidáig sikertelenül. Nagyon jó jönne egy nagyobb kapacitású aksi :)

atd_owner 2010.02.16. 00:28:46

Én vagy 5 venti szabályzó progit próbáltam. Egyik sem látta a venti fordulatszámát és egyik sem tudta vezérelni. Ezért is tettem fel a kérdést, mert ez vmi bios, hardver probléma lehet.

atdpc1028 2010.02.18. 09:51:25

Szeretnénk némi tájékoztatást adnia a szivargyújtós töltő és az esetlegesen nagyobb akkumulátor kapcsán.

Jelen pillanatban zajlik a kínai újév, ilyenkor senkit sem lehet a távol-keleten elérni, ez még körülbelül egy hét.Amint sikerül megint kapcsolatot létesíteni a kinti gyárral, azonnal tájékoztatunk mindenkit, mit sikerült intézni ez ügyben.Addig is a Hamának vannak autóban használatos adapterei, egy fontos dolog van,mindenki, aki gondolkodik ilyenben nézze meg a tablet netbook paramétereit, hogy megfelelő információval legyen ellátva vásárláskor.

Az akkumulátorral kapcsolatosan szintén kérünk szépen pici időt.

atd_owner 2010.02.18. 12:23:34

@atdpc1028: Köszi. Már éppen írni akartam, hogy nem történik semmi, viszont ezek szerint lassan mégis beindul a dolog. :)
Ha már úgyis megkérdezitek ezeket, azt nem tudnátok megkérdezni, hogy a ventivel lehet-e kezdeni vmit? :) Pontosabban mit lehetne vele kezdeni, hogy hőmérsékletfüggő legyen a fordulatszám?

atd_owner 2010.02.18. 16:12:33

Ha már az akkumlátornál tartunk mondjuk engem az is érdekelne, hogy miért írja az összes diagnosztikai, ill. egyéb akku kezelő program, hogy az akku kapacítása 15W (egészen pontosan 14136mW-ot adnak meg). Ez elég távol van az akkura felírt 25W-tól.

gabor977 2010.02.19. 13:06:06

Üdv.
Engem az érdekelne, hogy mennyit Bír egy feltöléssel nagyon aktív és nagyon takarékos használat mellett.
Ramot vagy vinyót tudok úgy cserélni, vagy cseréltetni, hogy ne bukjam el a garit? Milyen összeg a munkadíj?
Mennyi idő a javítás garis sérülés esetén?
Köszi!

alansmithee 2010.02.20. 10:28:36

sziasztok

erőssen gondolkozok egy ilyen kis gépen :) nagyon tetszik, ára barátságos, jól néz ki:)

engem is nagyon érdekelne hogy akksi milyen körülmények között mennyit bír! venti hangja mennyire zavaró?

valaki dobhatna fel youtube-ra egy videót amin alaposan körbe van nézegetve a kis gép és mondjuk egy két dolgot futtat rajta hogy látszon mennyire szaladnak a dolgok :) webkamera képe is érdekelne :) tudom nagy extra de mondjuk a videón szerepelhetne hogy mondjuk a Live For Speed fut e a gépen és hogy, valamint a metin2 :) ha ezek mennek rajta rendesen akkor kihajítom az asztali gépem és veszek egy ilyet :D

előre is köszi !!

alansmithee

vmishi 2010.02.20. 13:24:11

Először is köszönöm a kérdéseimre adott válaszokat.

Windows xp-ét használok rajta és én meg vagyok elégedve így a kis géppel (venti, aksi kapcitás ... kivéve :) )
viszont bosszantott, hogy nem megy a hang a "toogle keys"-nél, mivel sok új laptopnál kihagyják a beepert.
A megoldást amit találtam és működik nálam (ismétlem windows xp-én):
cfisoft.com/relocate.asp?page=products/lockdown/index.asp

üdv.

régészbúvár · http://buvarregesz.blog.hu 2010.02.25. 11:38:04

Üdv.
Érdeklődöm, hogy GPS-el össze lehetne kötni? Külső GPS vevőre gondolok. Valaki próbálta?

Szivargyújtóról autóban tölthető? Van ilyen kiegészítője? vagy nagyobb teljesítményű akkumulátor?

Köszi!

vmishi 2010.03.02. 23:16:10

Az aksi és szivargyújtó töltő mellé sürgősen "rendelnék" egy billentyűzet védő felületet (teljes felületre)!
Majdnem kólával megkereszteltem a "kicsikét"!
:D

Még senki nem próbálkozott valami Linux-al a kicsikén ? MacOS menne ezen a gépen vagy ne is álmodjak róla?

blindmouse 2010.03.07. 09:58:28

@régészbúvár:
Szerintem a szivargyújtós töltés megoldható, mivel szabvány 12v-os táp kell neki!

atd_owner 2010.03.12. 12:53:53

Hetek, hónapok telnek el, anélkül, hogy bármi érdemleges infót kapnánk. Azért egy támogatást nem így képzelek el.
A feltett kérdésekre, esetleg felvetésekre, javaslatokra mikor kapunk választ?

atd_owner 2010.04.01. 00:33:43

Lassan 2 hónap telt el az első kérdésem felvetése óta. Választ nem kaptam semmire.
ATD! Ez lenne a támogatás?
Hogy és hol lehetne rendes támogatást kapni erre a gépre?
A honlapról: "Számunkra partnereink és vásárlóink elégedettsége a legfontosabb; ezt szem előtt tartva mindig legjobb tudásunkat és munkánkat nyújtjuk."
A papír (képernyő) sok minden elbír. Filozófiának jó, kár, hogy a cég a jelek szerint pont lesz.rja azokat a vásárlókat, akik ezt a terméket választották. És nem az számít mi van leírva, hanem, hogy mit kap a vevő. Jelen esetben mindent, csak elégedett vásárlókat nem.

ellobo 2010.04.05. 17:11:11

Megtudhatnám a kínai honlap címét - mert eddig nem találtam.
Jó lenne, ha tételes driver update oldal lenne valahol.
Remélem erre lesz érdemleges válasz. Igazán nem kell közvetítő Kína és M.o. között.

ellobo 2010.04.05. 17:20:22

@vmishi: Hali nekem fent van linux is a gépen, de a driverek összevadászása mindig más eredményt hoz.
A legjobban eddig az Ubuntu 9 kernel 2-9-6-24-11 mindent tud kivéve talán a touch screent. A Mint és az Ubuntu újabb verziói tudják a touch screent is, de ott meg bajom volt a wifivel. Pedig nagyon szimpatikus a linux is. Maradtam a win7-nél, ez mindent tud, és a sebessége is teljesen jó.

atd_owner 2010.04.06. 09:20:17

Mivel az ATD-től támogatást nem kapunk, íme a kínai gyártó oldala. Itt R108T, vagy PC-91008 néven keressétek a gépet:
www.malata.com/cn/pc/productdetail.aspx?id=442
www.malata.com/en/product_detail.aspx?classid=643&id=28

A drivereket itt lehet letölteni:
www.malata.com/cn/pc/downloadlist.aspx#page.1

Ha vki talál megoldást az állandóan teljes sebességgel forgó ventilátor problémára, az ne tartsa magában. Vagy ha vki megfelelő szinten beszéli a nyelvet, írhatna is nekik, hogy ez hogyan orvosolható.

ellobo 2010.04.06. 22:46:22

@atd_owner: A nyelvet illetően a Google fordító segíthet!

ellobo 2010.04.06. 23:04:39

@atd_owner: Elküldtem a kérdést a ventillátorról az európai felelősnek, remélem jön rá válasz a PC-91008-ról.

atd_owner 2010.04.07. 23:21:21

@ellobo: Köszi. Kíváncsi leszek a válaszra. :)

ellobo 2010.04.18. 13:09:47

@atd_owner: Lassan én is, mert eddig semmi válsz nem jött. Szerintem már nem is fog - ennyi előnye van a no-name gépeknek, nem zavarog állandóan a customer support :).

vmishi 2010.04.20. 13:23:01

Hát ha más nem a felhasználók adnak életjelet :D. Látva hogy nagyon gyenge a visszajelzés, nem is látogattam ide régóta. Jó hogy ha más nem meg van a "kínai kapcsolat" :D.
Sajnos az ATD Kft. nem nagyon "mocorog", pedig ebben a jó kis gépben van fantázia. Nyomni kellene az akciókat meg az eladását.
Aksi nekem azért már inkább a két óra felé kacsingat, így jó volna valami nagyobb aksi :(
A ventit meg ne is említsem ugye.
ellobo: mivel teljes 0 vagyok linuxban akkor inkább hagyom és mivel van már "rendes" w7-em megpróbálom azzal.
A vásár alatt nem tudom mit értenek, de jó volna értesítsenek előre. Nem volna rossz egy értesítő ha ide új bejegyzés kerül, mivel a gyenge visszajelzések miat mind ritkábban nézek(tem) ide be :(

vmishi 2010.04.20. 13:26:21

Jó, jó van ez a "radar" szörnyűség :D, de nekem az volna a jó ha jönne egy értesítő email-ban.

ellobo 2010.05.01. 13:52:48

@atd_owner: Eddig semmi, pedig megint írtam most kettőnek is. Szerintem ennyi :(

atd_owner 2010.05.06. 16:34:12

OFF
Én viszont megválok a gépemtől.
Mivel a cégem jóvoltából kaptam egy Lenovo tablet gépet, így ez kihasználatlanná vált.
Akit érdekel, az küldjön privát üzenetet.
A gépet neoprém ATD-s tokkal együtt, kb. 9 hónap garival 57eFt-ért lehet vinni. A gépen nincs karcolás, stb. Úgy néz ki, mint az új. Az összes tartozéka megvan. A legújabb W7 drivereket is oda tudom adni minden hardverhez.

ellobo 2010.05.15. 00:00:42

Esetleg érdekelne...
A Lenovo tabletet többeknél láttam, multitouch, kifordítva kontrol gombok kéz alatt vannak, az egy klasszissal jobb. Megvárom persze az év múlva megjelenő generációt vele :).

atd_owner 2010.05.15. 09:14:32

@ellobo: Azaz. Elég jó kis készülék. Drágább is, nem kicsit. Amúgy funkciókban, teljesítményben ugyanazt tudja, mint ez, kicsit hosszabb akkuidővel.

Amennyiben érdekel, írj egy PÜ-t.

ellobo 2010.05.15. 10:26:09

@atd_owner: Az érdekelt fél azt mondja most nem, pedig jó lenne neki, az ár is jó :(. Sok sikert!

ellobo 2010.05.15. 13:20:33

A legújabb w7 drivereket publikáltad itt? Jó lenne. Egyik-másik driveremre azt irja pl. a driver detective, meg a Sara, hogy idejétmúlt, de igazán nem tudom hogy mit töltsek le ehhez a géphez - időm meg nincs annyi, hogy próbálkozzak. Amik fent vannak a gépemen, mennek rendesen, de csábít az új, hátha az véletlenül jobb lenne.

ellobo 2010.05.15. 13:39:32

@atdpc1028: Mi van azzal a pici idővel? Mikor lesz vége az újévnek? Bocs a hangvételért! Itt dolgozol még?

bexy (törölt) 2010.06.02. 17:53:13

Kedves atd_owner!
én megvenném a gépet 57 ezerért...100%...
e-mailcímem: halajbence@freemail.hu
előre is köszi...

atd_owner 2010.06.05. 01:46:02

@bexy: Hát sajnálom, de már nincs meg a készülék.

titi97 2010.08.24. 09:59:46

Ákostól Kérdezem,hogy hallottam hogy a gép túl zajos(ventillátor).Nem lehetne valahogy segíteni azon,hogy halkabb legyen?És még hogy a kocsiba a tőltőt már legyártották a kínaiak?
Előre is köszönöm

Üdv:titi97

titi97 2010.08.24. 10:52:51

szia!
méglenne pár kérdésem a géppel kapcsolatban!
1.Ebbe a Netbook-ban van-e kártyaolvasó,és ha igen milyen típusu kártyákat olvas?
2.Van-e mikrofon bemenet,fülhalgató kimenet monitórral össze lehet-e kötni és van e rajta s-video kimenet?
3.ugye sztereó kimenete van(ha van) és a gép is ugye sztereó!?

Előre is köszönöm a válaszokat.
Üdv:titi97

titi97 2010.08.24. 11:10:19

Szia megint én vagyok!:D bocsi,hogy ennyit kérdezek de mindig eszembe jut valami.XD
1.Légyszi írdle,hogy a multituch pontosan mikre képes.
2.Bármilyen progi fut ugye a gépen?
3.Ha megveszem lesssz benne magyar nyelvü leírás?
4.A kézrsá funkció ugye azt takarja,hogy írunk az érintő kijelzőre és az átalakítja gépírássá.

Most ennyi.
köszi.

atdpc1028 2010.08.25. 09:42:43

Szia Titi97!

Nem lesz ATD márkás autós töltő, javaslom használj más márkájú terméket, vagy invertert.
A ventillátor probléma este ha csönd van zavaró lehet. Én munkára használom, munka közben nem zavaró. Sajnos még nincs rá megoldás.

A gépben sztereó hangszórók vannak, sztereő 3,5mm jack kimenete van, van rajta mikrofon bemenet.
D-SUB 15 monitor kimenet van rajta (analóg, kék színű), SD/MMC/Memory stick kártyaolvasó van benne.
S-Video kimenet nincs rajta.

Ezt a bármilyen progi fut-e a gépen kérdést nem teljesen értem:) egy passziánsz tutira fut, de biztos nem tudsz COD-ozni vele, vagy AutoCad-ben tervezni, esetleg HD videókat szerkeszteni.
Internethasználatra, filmnézésre, zenehallgatásra, dokumentumok írására, olvasására tökéletesen használható.
Operációs rendszer szinten próbáltam rajta: Win7, WinXp, Ubuntu, Fedora, Jolicloud ezek mind működtek. Linux alatt az érintő képernyő működött, csak a kalibrálással volt problémám, mert nincs hozzá SW. Windows alatt a kalibrálással semmi gond.

MultiTouch pad lényege, hogy nem egy hanem két újjal való műveleteket használsz.
Pl balról jobbra húzod az újjad rajta akkor megy a kurzor amerre irányítod, ha két újjadat húzod egyszerre párhuzamosan akkor az épen olvasott dokumentum jobb szélére fog kiugrani.
Ha középről a sarkok irányába húzod szét a két újjadat akkor nagyítja az éppen nézett dokumentumot, ha a szélekről középre húzod az újjaidat akkor kicsinyít.

Természetesen van a csomagban magyar nyelvű leírás, de csak a hardverről ad tájékoztatást.

A kézírás funkciót jól értelmezted. Viszont nálam Windows 7 alatt csak angol nyelven működik, a speciális magyar karaktereket nem tudja értelmezni.

Üdv:
Ákos

buvesz-blog.hupont.hu 2010.08.25. 12:08:48

heló!
Nagyon köszönöm agyors és hasznos válaszodat.
Köszi,hogy minden kérdésre válaszoltál és bocsi a sok kérdést.

Üdv:titi97

titi97 2010.08.26. 19:39:47

Azt szeretném megkérdezni,hogy az usb portokból hány db van.Több helyen is érdeklődtem de minden hol mást mondanak(2,3,4)de szeretném tudni a valóságot.
Üdv:titi97

atdpc1028 2010.08.27. 09:25:34

@titi97: Szia!

2 db van rajta.
bal és a jobb oldalán 1-1 db. USB2.0

Üdv:
Ákos

titi97 2010.08.29. 20:52:01

Köszönöm a gyors választ.Még azt szeretném megkérdezni,hogy az Érintőkijelző meddig huzza(hányévig)Teljes kapacitással?

Üdv:titi97

Knive 2010.09.10. 17:07:58

Nekem egy "aprócska" problémám van. Még pedig: a gépen kijelzője nem érzékeli az érintéseket. Eddig minden rendben volt aztán most nem működik az érintőkijelző.
Minden más rendben van.

Erre a problémára szeretnék valami tippet hogy mi lehet a baj vagy tanácsot hogy mit tegyek most.
válaszokat előre is köszönöm.

üdv: Knive

atdpc1028 2010.09.14. 11:10:28

@Knive: Szia! hardveres vagy szoftveres probléma lehet.
Ha windows-t használsz: eszközkezelőben meg kell nézned, hogy van-e kérdőjeles, vagy felkijáltójeles eszköz. ha van akkor újra fel kell telepíteni a megfelelő drivereket.
Ha nincs és minden driver rendben van akkor meg kellene próbálni újra kalibrálni a kijelzőt.
A hozzáadott szoftverrel (nem a windows7 saját kalibrációs szoftverével).

Ha nem sikerül a kalibrálás, mert nem érzékeli az érintéset akkor feltehetőleg hardveres probléma.
Azt a szervízünk tudja orvosolni.
1107 Budapest, Száva u. 5-7. Munkanapokon 9-17 óráig.

Ha nem budapesti vagy akkor javaslom ,hogy futárszolgálattal, postán kellene beküldeni, vagy ahhoz az értékesítési ponthoz kellene fordulnod ahol vásároltad és Ők eljuttatják hozzánk.

Üdv:
Ákos

Knive 2010.09.17. 13:42:59

@atdpc1028:

értem köszönöm szépen a választ megpróbálkozok még ezzel

üdv:Knive

bosunn 2010.10.06. 20:45:50

Tisztelt ATD!
Mai napon vettem egy PC kamerát (C-138)
és nem tudom futtatni win7 (64bit) alatt, roppantul idegesítő, számos fórumon is belefutottam ebbe a problémába, örülnék, ha tudnának valami megoldást ajánlani, máskülönben kidobott pénz volt...

buvesz-blog.hupont.hu 2010.10.20. 15:28:35

Kedves ATD azt szeretném kérdezni,hogy ezen a gépen blututh csatlakozási lehetőség van-e?

atdpc1028 2010.10.20. 16:18:41

kedves Bosunn!

Sajnos semmilyen támogatást nem tudunk biztosítani Windows 7 alá ennél a kameránál se 32 se 64 bites verziókhoz.

Interneten próbáltam univerzális drivereket keresni, hátha sikerül Win7 alatt életet lehelni a kamerába, de sajnos nem jártam sikerrel.

Üdv:
Ákos

atdpc1028 2010.10.20. 16:20:08

@buvesz-blog.hupont.hu:
beépített Bluetooth nincs a netbookban.
Külső USB-s Bluetooth adapterrel tudod használni.

attila07 2010.11.09. 01:45:49

Üdv.:)

Telepítgettem, s sajnos eltűnt egy olyan lehetőség, hogy a képernyő bal felső harmadában volt egy klaviatúra,-szoftveres,funkcionális??- amit ha összecsuktam a gépet remekül tudtam használni.. Naa, ez eltűnt, s fogalmam sincs, hogyan hozzam újra elő? Esetleg telepítenem kell valamit? Ha igen mi lenne a neve a proginak?
Köszönet..

atdpc1028 2010.11.09. 08:46:10

Attila07!
Szia!

Milyen operációs rendszerthasználsz?
Nálam Windows7 fut.
Win7 alatt a tálca (alsó sor ahol a start menü, met a jobb szélén az óra van)középső, üres részén jobb egérgomb. eszköztárak-> Táblaszámítógép - beviteli panel.

remélem ez megoldja a problémádat.

Üdv: Ákos

attila07 2010.11.09. 10:32:18

@atdpc1028:

Köszönöm!

Telitalálat!:)) Igen, erre gondoltam..

buvesz-blog.hupont.hu 2010.11.27. 13:50:18

Kedves ATD az lenne a következő kérdésem,hogy ha lejár a demó verziója a win7-nek,és nincs USB-s CD/DVD olvasóm hogyan telepítek egy másik operációs rendszert?A Windows7 teljes verzióját honnan tudom letőlteni?

atdpc1028 2010.11.29. 11:56:55

Kedves buvesz-blog.hupont.hu!

USB adathordozóról (Pendrive) is tudod telepíteni a windowst.
Segítséget itt találsz a pendrive elkészítéséhez:

hogyan.org/windows-7-telepitese-usb-tarolorol

Arra kérdésedre, hogy honnan tudsz letölteni Win7 Telepítő lemezképfájlt sajnos nem tudok neked választ adni.

Ha megvásárolsz egy OEM Win7-et arról egy másik gépen (amiben van DVD olvasó) tudsz ilyen image fájlt csinálni lemezképfájl kezelő szoftverekkel. Ezt a fájlt tudod használni a pendrive-ról való telepítéshez.

Ingyenes alternatívaként tudom neked javasolni az Ubuntu Linux-ot.
ubuntu.hu/letoltes/ubuntu
innen le tudod tölteni.

Válaszd a 10.10 Netbook változatot.

Ez a verzió már problémamentesen kezeli az érintőkijelzőt és a Wifi-t is. Telepítés után semmilyen drivert sem kell telepíteni, beállítani, mindent felismer a rendszer.

Üdv:
Ákos

buvesz-blog.hupont.hu 2010.11.29. 17:19:08

Kedves Ákos!!!Nagyon szépen köszönöm a válaszodat!Az az egy kérdésem lenne még,hogy az akumulátornak az idejét megnövelni illetve az ATD fog-e gyártani hosszabban műkdő akumulátórt.

atdpc1028 2010.11.30. 09:44:39

Kedves buvesz-blog.hupont.hu!

Akkumulátor időt úgy tudod megnövelni, hogy a fényerőt lejebb veszed, (Fn+F11 és Fn+F12 gombok)
ha nem használod a hangszórót, Wifit az is megnöveli az akkumulátor időtartamát.

Sajnos nagyobb kapacitású akkumulátort nem tudunk gyártatni a készülékhez, mert az csak nagyobb méretű akkkumulátorral oldható meg és az kilógna a készülékből.

Üdv:
Ákos

buvesz-blog.hupont.hu 2010.12.02. 08:25:09

Köszön szépen a válaszát!

BZsolt88 2010.12.20. 14:57:54

Hali mindenkinek!
Abban kérném a segítségeteket, hogy nem tudjátok e véletlenül, hogy az ATDPC1028-as netbookhoz létezik e nagyobb teljesítményű akkumulátor, mint a gyári, amivel elmenne legalább 4 órát, illetve, hogy van e hozzá valami asztali tartó, amivel kényelmesebben ki lehetne használni az érintő kijelzőt, mint pl: az iPad-oknak. Köszi Zsolt

tg44 2011.01.30. 16:21:10

Helló!

Karácsony óta használom a gépet, kisebb nagyobb buktatói voltak... A ventilátor nekem is iszonyatosan hangos, és az akkumulátorból is jó lenne egy 2x ekkora.

Az üzemidő hosszabbítására vannak áthidaló megoldások pl:
www.pcx.hu/termek/cooler-master-choiix-c-2010-k1s0-power-fort-value-travel-accessory-csomag-feher-60189
vagy www.pcx.hu/termek/thermaltake-adp95w0003red-nb-univerzalis-adapter-95w-67059

Persze ezeket ugyanúgy cipelni kell magunkkal, de elméletben tökéletes megoldást adnak.

Amit viszont kérdeznék:
Androidot működőképesen sikerült már valakinek tenni rá?
Addig eljutottam, hogy találtam rá megoldást, viszont az sem a touchscreen-jét, sem a wifijét, sem a kameráját nem támogadta (tehát lényegében semmit), egérrel szépen tudtam rohangálni a menüben, de ennyi.
Ha valaki talált olyan verziót amin működik az érintés és a wifi is, az linkeljen legyen szives. (elvileg sokkal energiatakarékosabb mint bármely win, és egy csomó dologhoz az is bőven elég lenne)

Egyébként a kubuntu sem támogatja az érintést, és problémázik a wifivel is, bár az utóbbit megoldottam, de még így is rettenetesen szívja az akkut. A win7 megy maradéktalanul jól.

atdpc1028 2011.01.31. 09:18:25

Kedves tg44,

kb fél évvel ezelőtt próbáltam androidot a készüléken.

1.xx verziót használtam (már nem emlékszem pontosan). Nem telepítettem fel, VMware alatt futtattam az ISO file-t. érintőkijelző működött, kamerát akkor nem próbáltam, wifi nem ment, és nagyon lassú volt az egész rendszer. Feltehetően a virtuális futtatás miatt.

www.android-x86.org/download

próbáld meg a ViewPad10-es verziót, bár nem tudom, hogy az érintőkijelző fog-e menni, mert a Viewpadnak multitouch-os a kijelzője, az ATD pedig nem olyan.

Ubuntu 10.10 netbook edition nekem jól működik, kezeli az érintőkijelzőt, Webcamot, Wifi-t (titkosított és nyilt Wifi-t is)

A ventillátor problémára kaptunk egy új BIOS-t de sajnos ez a BIOS verzió nem támogatja rendesen a Magyar klaviatúrát. nincs hosszú "í" betű. ezért nem publikáljuk.

Üdv:
Ákos

tg44 2011.02.03. 12:28:46

Azt az androidot is megtaláltam azóta, érintőképernyőt kezeli, de a wifit és a kamerát nem, viszont nem virtuálisan futtatva nem lassú (csak nincsenek rá programok a netnélkülisége miatt, de állítólag jön nemsokára az új verzió). Ubuntuk még többet szívnak az akkuból mint a win7, most keresek egy olyan megoldást, amivel ki lehet gyomlálni egy linuxot, hogy csak a szükséges dolgok legyenek benne.

A ventilátort el lehet úgy érni, hogy a garancia nem veszik el? mert szerintem ha kitakarítanám már annak is örülne, meg lehet megolajozni sem ártana, sokat volt poros környezetben, lehet hogy amiatt is hangosodott...

ATD 2011.03.19. 13:59:17

Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy jelenleg melyik áruházban lehet ezt a gépet kapni?

tibike2302 2011.11.22. 13:45:52

Sziasztok! Szeretnék Töletek segítséget kérni abban, hogy áttelepítettem a rendszerem Xp-re, és minden működik rajta, de a kamerám eltünt! Próbálam a netről rá kamera-drivert tenni ami érzékeli a kamerámat de nem találtam eddig, és se msnen sem pedig Skypon nem észleli a kamerámat( nem usb-s hanem beépitett camera)... és jó lenne ha tudnátok segíteni ez ügyben hogy hol lehetne rá találni... köszi mindenkinek. Üdv

tibike2302 2011.11.22. 13:47:20

Jah és adt-pc1028 ugye a gépem... köszönöm mindenkinek aki tud segítséget erre a problémára.

Aquilani888 2011.12.04. 22:13:32

@ATD:

Szia azt nem tudom, hogy hol lehet kapni, de nekem van egy eladó ATD PC-1028 am
ha érdekel írj

üdv Ákos

mhegylako 2012.01.21. 13:49:44

Sziasztok
Segíteni tudnátok abban induláskor win logóig megy, a kijelző azt lekapcsol!!!!!
Monitor kimeneten minden frankon megy.
Bios bejelentkezés minden látszik.
SEGITSETEK!!!

Nagyon köszi

mhegylako 2012.01.21. 16:35:39

WIN7 újra telepit tetem javult a helyzet, de most, csak ha kihúzom a töltött, akkor van kép!!??
Meg ha telepitek programot lekapcsol a monitor. Ezt mert csinálja? Egyéb esetben tejesen jó.
HELP!!

mhegylako 2012.01.22. 12:41:25

Feltelepítetem a gyári drivert és ugyan az a hiba visszajött.
Win logóig ok az kijelző lekapcs!!!! Azt többé nem kapcsol vissza.
Serítsetek létszi.
Köszi

Knive 2012.10.12. 20:43:29

Üdv
Milyen módon tudom elérni az alaplapi elemet?
Válaszokat előre is köszönöm!
Üdv!

N.Z.1977 2015.07.30. 12:46:39

@Aquilani888:

Keresek eladó ATD PC-1028 -ast.

Aquilani888 2015.08.07. 09:32:36

@N.Z.1977:

Üdv, megvan még az ATD PC-1028-asom.
Megadom az e-mail címem és akkor fel tudjuk venni privátban a kapcsolatot.

e-mail: aquilani888@gmail.com

Benya Zsolt 2015.11.15. 19:09:06

Szia! Nem tudom megvan e még az ATD PC-1028-asod? Nemrég az enyémnek teljesen felpúposodott az aksia és szeretnék venni egy másikat hozzá. nem nagyon találtam sehol, ha neked vagy esetleg itt blogon valakinek lenne eladó darab szívesen megvenném!
Köszi
Zsolt

Attila232 2018.08.25. 17:03:25

Üdv
A drivereket fel tudnátok tölteni valami új helyre? Mert az oldalon lévő linkek nem működnek (az új és a régi sem).
köszi
süti beállítások módosítása